شایعه جدید اما جذاب در مورد آیفون ۷


شایعه جدید اما جذاب در مورد آیفون ۷

دسته بندي: اخبار و اطلاعات, ,
2075 بازديد

شایعه جدید اما جذاب در مورد آیفون ۷

با نزدیکتر شدن به زمان معرفی آیفون بازار شایعات در این زمینه بسیار داغ میباشد و هروز شاهد مطرح شدن شایعه ای جدید در رابطه با همین موضوع هستیم.

بر اساس گزارشاتی که در قبل منتشر شده بود در این کنفرانس شاهد معرفی آیفون ۷ در دو سایز متفاوت ۴.۷ اینچی و 5.5 اینپی خواهیم بود .به گونه ای که نسخه بزرگتر دارای قابلیت های خاص خود خواهد بود . یکی از قابلیت های  آیفون 5.5 اینچی قابلیت لرزشگیر اپتیکال میباشد. به همین جهت ممکن بود بسیاری از کاربران به خاطر این قابلیت بیشتر به سمت این نسخه از آیغون رجوع کنند.

اما در شایعه ای که اخیرا منتشر شده است بر این مسئله دلالت دارد که نسخه 4.7 اینچی اپل هم از این لرزشگیر بهرهمند خواهد شد.این قابلیت به طور چشم گیری در کیفیت تصاویر به خصوص در نور کم بسیار تاثیر گذار خواهد بود.با توجه به اینکه اپل در آیفون ۷ پلاس از وجود ماژول دوربین دوگانه استفاده می‌کند، از این‌رو بروزرسانی ماژول دوربین مورد استفاده در نسخه‌ی کوچک‌تر آیفون را باید امری منطقی خواند.اما در بسیاری از شایعات آمده است که اپل قصد دارد آیفون 7 را در 3 نسخه منتشر کند که نام یکی از مدل ها آیفون 7 پرو خواهد بود و این تکنولوژی هم به این نسخه از آیفون تعلق میگیرد.

باید دید که اپل تاریخ ۷ سپتامبر یا ۱۷ شهریور که تاریخ احتمالی رونمایی از آیفون‌های جدید ذکر شده، گوشی‌های هوشمند جدید خود را با چه قابلیت‌هایی رونمایی خواهد کرد.

منبع:samapplication

 

 



نظر
sam.hp
یک شنبه 31 مرداد 1395

مطالب مرتبط

ارسال نظر براي اين مطلب


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







نمایش کلیه نظرات


?